Wraz początkiem wiosny, KROSS, największy polski producent rowerów, rozpoczął nową kampanię promującą wizerunek marki. Działania podzielono na dwa etapy, wizerunkowy i sprzedażowy, a za przygotowanie kampanii internetowej odpowiedzialna jest agencja byss.pl. Głównym elementem etapu sprzedażowego jest oferta kredytu 0% na zakup roweru.
Pierwszy etap kampanii pod hasłem przewodnim „Poczuj wolność” miał swój początek w marcu i skupiał się na wspieraniu wizerunku polskiego producenta. 16 kwietnia rozpoczęła się sprzedażowa odsłona kampanii, której zadaniem jest promocja oferowanego przez producenta kredytu, pozbawionego obciążeń w postaci odsetek, prowizji czy wpłaty własnej. Przygotowanym przez byss.pl kreacjom internetowym towarzyszy kampania outdoorowa. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia.
Przygotowane przez byss.pl kreacje emitowane są przede wszystkim na serwisach o tematyce sportowej i turystycznej, na przykład Sport.pl, a także na popularnych w grupie docelowej KROSS portalach lifestyle’owych. Media zostały zaplanowane wspólnie przez producenta, Afilo i byss.pl.
Wiosna i powiązane z nią rozpoczęcie sezonu rowerowego, to doskonały moment na przeprowadzenie tego typu kampanii, gdyż wiele osób decyduje się wtedy na zakup nowego sprzętu - mówi Tomasz Sarnowski z byss.pl. Współpraca z firmą KROSS przebiega wzorowo i jako ich stały partner, jesteśmy bardzo zadowoleni z długiego okresu współdziałania – dodaje Sarnowski.
KROSS współpracuje z agencją byss.pl już ponad rok. Efekty to nowy, unikalny serwis www marki, który przenosi jej obecność w Internecie na nowy poziom. W międzyczasie agencja zrealizowała i przeprowadziła dla KROSS kilka kampanii wizerunkowych i sprzedażowych on-line. W najbliższym czasie byss.pl stworzy serwis www dla marki Grant, należącej do KROSS.
Więcej informacji na temat współpracy byss.pl z marką KROSS można znaleźć na stronie internetowej www.byss.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/nowa-kampania-sprzedazowa-byss-pl-dla-marki-kross